Türkçe
Türkçe
English
444 65 09 Pts - Cuma 08:30 - 17:30 Tavşanlı OSB 6. Cd. No:5 Kütahya
Sertifikalar
CE,Tsek,ISO
Menşei
%100 TÜRK MALI
Enerji Sınıfı
A+ CLASS
Teklif Talebi

İnşa edilen otoparklar yer kazancı yapılması için düşük tavanlı olarak tasarlanmaktadır. Özellikle katlı otoparklarda tavan yükseklikleri 2.3 metreye kadar düşmektedir. Hava kanalı bağlantılı havalandırma tesisatları  ekstradan alan istediği için artık efektif olmaktan çıkmıştır. Otopark alanlarına hava kanalı tesisatı çekmek yerine belli etki alanlarına montajı yapılan jet fanlar kirli havanın dikey şaft noktalarına doğru yönlendirilmesini sağlamaktadır. Otoparklarda farklı bölgelerde oluşturulan dikey şaftlar yer altında bulunan otopark katlarının kirli havasının yüzeye çıkartılması için bir baca vazifesi görmektedir. Dikey şaftlara yönlendirilen kirli hava konvansiyonel olarak veya başka aksiyel fanlar yardımı ile cebri olarak ta dışarıya atılmaktadır.

Jeotopark-havalandirmat fanlar iki farklı kullanın sağlamak için iki devirli olarak imal edilir. Birinci devirde araç eksozlarından çıkarak ortamda biriken korbonnonoksit gazını şaft noktalarına iletmek için. İkinci devirde ise olası yangın senaryolarına karşın çıkan duman ve alevin dikey şaft bölgesine yönlendirilmesine imkan tanımaktadır. Jet fanlı otoparka havalandırma sistemlerinde ısıya dayanıklı elektrik motorları kullanılmaktadır. Elektrik motorları 200 ,300,400 C  120 dakika dayanacak standartlarda üretilmektedir. Jet fan fiyatları havalandırma kanalı yapılan sistemlere göre daha ekonomik ve efektif olmaktadır. Jet fanlar radyal veya aksiyal fanlı olarak imal edilmektedir. otopark havalandırma ve tünel havalandırma sistemlerinde jet fanlar vazgeçilmez unsurlar haline gelmiştir. Fanlar direk tahrik pervane sistemine sahip oldukları için güç aktarımından kaynaklanan kapasite sorunları ile karşılaşılmaz. Aksiyel kanatlı jet fnalr iki yönlü olarak çalışmaktadır istenildiği zaman emiş veya üfleme güzergahında kullanılmaktadır.

 

About the author

Leave a Reply